Her şeye zam yapılıyor faizler düşsün diye yani bize yararı yok ama doğal yollardan indirmek yerine hep geçici çözümlere gidiyoruz.
Zamlar faiz düşürülsün diye yapılmıyor hatta bir bağlantısı bile yok. Faiz yüksek oldukça normal sınıfta ki insanlar yatırım yapamaz, araç alamaz, ev alamaz. Ben düşürülmesinden yanayım.