Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyon düşmüş gibi faiz oranlarını günlük birikimde 10.75'e kadar çekmiş olmaları beni sürekli kendilerinden soğutuyor. %22.5'lardan seri seri indirmeye başladı, durduramıyoruz efenim.
Faizlerin yüksek olması en az dövizlerin yüksek olması kadar kötü etkiler ekonomimizi. Tek haneye inmesi lazım faizlerin. Faizlern yüksek oluşu bankaya para sokar lakin yatırım bazında ülkede kimse yatırım yapmamasını sağlar. Faiz zengini zengin, fakiri daha fakir yapmasını sağlar. Merkez bankasının biraz daha indirmesi lazım faizi.