Faizlerin yüksek olması en az dövizlerin yüksek olması kadar kötü etkiler ekonomimizi. Tek haneye inmesi lazım faizlerin. Faizlern yüksek oluşu bankaya para sokar lakin yatırım bazında ülkede kimse yatırım yapmamasını sağlar. Faiz zengini zengin, fakiri daha fakir yapmasını sağlar. Merkez bankasının biraz daha indirmesi lazım faizi.
Her şeye zam yapılıyor faizler düşsün diye yani bize yararı yok ama doğal yollardan indirmek yerine hep geçici çözümlere gidiyoruz.