• 29-10-2019, 16:39:01
    #37
    Çok ilginç.
  • 29-10-2019, 16:41:48
    #38
    i n a n a m i y o r u m
  • 29-10-2019, 18:34:23
    #39
    Sadece vade olayı değil, kredi ve kredi katı faizlerinden de kazanıyor. Aslında eft havale bütün bankaların ücretsiz olması lazım. Zaten fazl fazla kazanıyorlar faizlerden. Arkadaşı da hor görmeyin, bilmiyor olabilir.
  • 29-10-2019, 18:35:53
    #40
    Tüm sırrı bozdun ya
  • 29-10-2019, 19:04:31
    #41
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi de bunu zaten tüm bankalar yapıyor
    4 enpara da çalışmış biri olarak bu mesaji begenmek yeterli nokta.
  • 29-10-2019, 19:31:41
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi de bunu zaten tüm bankalar yapıyor
    cevap cok erken gelmiş bu kadar heycanlanmış adam bozmasaydın
  • 29-10-2019, 19:41:16
    #43
    Nasıl yani benim paramla mı para kazanıyor vay arkadaş kime güveneceğimizi şaşırdık. Ben eft ücretleri ile geçiniyorlar sanıyordum.
  • 29-10-2019, 20:57:50
    #44
    2 aydır 40 bin lira vadesiz yatıyor hesapta demek onu kullanıyor😃
  • 30-10-2019, 00:22:11
    #45
    Siz bir şey çözmemişsiniz, yeni ayıkmışsınız.