• 29-10-2019, 09:21:03
    #19
    Faiz yüksek
  • 29-10-2019, 09:21:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bankaların sizin paranızı ücretsiz korumak gibi bir hevesi yok zaten. Banka demek, halktan parasını al ve kullan demek. Vadeli veya vadesiz. En büyük prensibidir.
  • 29-10-2019, 09:22:16
    #21
    İstisnalar harici eft havale masrafı alıyor. Ayrıca tüm bankaların her il - ilçede şubesi kirası varken enpara internet üzerinden işlem yaptığı için masrafları büyük ölçüde düşüyor. Yani her bankanın yaptığını yapıyor sadece deyim yerindeyse elde tutulabilir bir şey yok
  • 29-10-2019, 09:23:45
    #22
    banka dedeğin parayı parayla kazanma mantığında işler zaten.
  • 29-10-2019, 09:26:58
    #23
    Ben de birşey sandım....
    Zaten oradan kazanıyor, başka nasıl kazansın adamlar.
    Hesap açıyorsun işimize gelmiyor diye. Niye enpara kazanmıyor sanalım ki, adamlar böyle müşteri çekiyor. Haliyle yatırım yapıyorsun, banka parası kullanıyorsun. Kredi kullanıyorsun.
    Senin hesabındaki para aslında matematiksel rakam, adamlar başkasına kredi veriyor o parayı da. Mantık hepsinde böyledir zaten. Eft vs. ücreti yok, hesap açarsın karşılığında yatırımını orada yaparsın.
  • 29-10-2019, 09:59:02
    #24
  • 29-10-2019, 10:40:23
    #25
    Çoğu kişi Vadeli hesaba karşı bakıyor ama vadesizde paranı tutsan bile banka paranı kullanıyor zaten. Vadelideyken en azından az da olsa gelir sağlıyor sana. Boşu boşuna kullandırtmış olmuyosun

    @VBuMaSTeR;
  • 29-10-2019, 11:03:33
    #26
    Siz onca bankanın eft ile geçindiğini mi düşünüyordunuz?
  • 29-10-2019, 11:45:19
    #27
    Bu gerçekse yer yerinden oynar neler söylüyorsunuz siz?!
    • CytSaiN
    CytSaiN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.