Çoğu kişi Vadeli hesaba karşı bakıyor ama vadesizde paranı tutsan bile banka paranı kullanıyor zaten. Vadelideyken en azından az da olsa gelir sağlıyor sana. Boşu boşuna kullandırtmış olmuyosun

@VBuMaSTeR;