
Ben de birşey sandım....
Zaten oradan kazanıyor, başka nasıl kazansın adamlar.

Hesap açıyorsun işimize gelmiyor diye. Niye enpara kazanmıyor sanalım ki, adamlar böyle müşteri çekiyor. Haliyle yatırım yapıyorsun, banka parası kullanıyorsun. Kredi kullanıyorsun.
Senin hesabındaki para aslında matematiksel rakam, adamlar başkasına kredi veriyor o parayı da. Mantık hepsinde böyledir zaten. Eft vs. ücreti yok, hesap açarsın karşılığında yatırımını orada yaparsın.