Sadece vade olayı değil, kredi ve kredi katı faizlerinden de kazanıyor. Aslında eft havale bütün bankaların ücretsiz olması lazım. Zaten fazl fazla kazanıyorlar faizlerden. Arkadaşı da hor görmeyin, bilmiyor olabilir.