Merhabalar.
Öncelikle aynısı bende mevcut

3 aylıktı geldiğinde şuanda 7 aylık paşam.
Bakımı zormu evet maalesef zor üstadım

ama keyif veriyor seninle oynuyor.
Neler yaşayacağını kısaca yazayim sana.
Hiç bir şekilde özgür hür iradenle yemek yeme şansına sahip değilsin masana gelecek o masaya çıkacak o yediğin yemekten tadacak yoksa yemek yeme şansın bulunmuyor

Sürekli kuru mama veremezsin yemiyor yemek seçiyor

paket ıslak mamalar var tavuklu dana etli vs onlardan alıyoruz her hafta 2 günde 1 onu veriyorum.
Tuvalet alışkanlığı çok zor bu modellerde

Öncelikle kum alın zaten otomatik kuma yapıyorlar biz klazote alıştırdık zorda olsa şuan klazote yapıyor paşam.
İnan ki şu hayatta birçok insandan sana daha çok değer veriyor sabah 6.30 uyanma saati gelip direk yalayarak uyandırıyor.
Kesinlikle dışarı çıkma gibi bir huyu yok dışarıdan korkuyor bizim ki çünkü 4'cü kattan düştü aşşağı baya bir uğraştırdı bizi ama hamdolsun iyi çok şükür.
Haydi şimdi başarılar