Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

Arkadaşlar ben evimde kedi beslemek istiyorum. İlk olacak, hiç tecrübem yok. Sahiplenmek üzere bir kedi buldum. Cinsi British shorthair: Red Point 11 Aylık bir kedi. 1 yaşına girecekmiş. Kedinin büyük olması sorun olur mu ? Alışır mı yeni yuvasına ?
Bana bu konu ile alakalı genel olarak önerilerde bulunmanızı rica ediyorum Ne yapacağımı veya nasıl besleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok.