Kedi 3-4 ay içerisinde size alışır.
ilk başlar da ödül maması ( whiskas ın peynirlisine benim kedim bayılıyor ) ile kendine alıştıra bilirsin. Günde 5-6 adet den fazla verme.
Kedi kısırlaştırılmadıysa eve girmeden kısırlaştır derim.
kediyi eve ilk getirdiğinde ilk olarak kedi kumunu koyduğun yere götür ve kedi kumunun üzerine bırak. sonrasında ise kedi için kendisine alan belirlemesine izin ver. Kedi evde kendisine ait alanları belirledikten sonra zaten hareketlerinden ws sana alışıp alışmadığını çok iyi anlarsın.
alacağın kişiye hangi kuma alışık olduğunu ve mamayı öğren derim.
Gerisi kolay kedi konusunda çok ürkek davranma derim. Köpek olsaydı durum ap ayrı