• 21-10-2019, 21:54:02
    #10
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar kardeşim. Umarım para vermiyorsundur.
    Kedilerin hepsi alisir. Belki Biraz yabancılık çeker çok küçük olmadığından ama alisir.
    Bi muayene ettir. Asi kartı varsa onu da göster doktora.
    Teşekkür ederim yalnız alacağım kişi ücretsiz sahiplendirme ilanına vermiş kediyi ama ücret istedi. 500TL
  • 21-10-2019, 21:58:39
    #11
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yalnız alacağım kişi ücretsiz sahiplendirme ilanına vermiş kediyi ama ücret istedi. 500TL
    Iste öyle o.. neyse sovmucem. Yazık ya yazık. Eşya gibi görüyorlar yavrulari. Gözleri doysun.