eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim yalnız alacağım kişi ücretsiz sahiplendirme ilanına vermiş kediyi ama ücret istedi. 500TL
Iste öyle o.. neyse sovmucem. Yazık ya yazık. Eşya gibi görüyorlar yavrulari. Gözleri doysun.