Konu
Evcil Kedi Sahiplerine Önemli Bir Sorum Var (R10+)
21-10-2019, 21:58:39
#11
mrtykc
eycreative adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teşekkür ederim yalnız alacağım kişi ücretsiz sahiplendirme ilanına vermiş kediyi ama ücret istedi. 500TL
Iste öyle o.. neyse sovmucem. Yazık ya yazık. Eşya gibi görüyorlar yavrulari. Gözleri doysun.