bu konuda bilgisi olan var mı, 10 20 tl gibi attığımız sms bağışlarında operatörler komisyon alıyor mu?
bikaç ekşide gördüğüm başlıkta gözüme çarptı konu hakkında farklı yorumlar yapmışlar kimi alıyor diyor kimi almıyor bilen var mı
Sms Bağışı Yaptığımızda Operatör Komisyon Alır mı?
4
●173
- 20-10-2019, 12:19:21Her bağış kampanyası özel anlaşma yapıyor diye biliyorum. Örneğin ihh kızılay tegv yeşilay lösev sms bağışlarından ücret kesmiyor operatörler, komisyon almıyorlar.
- 20-10-2019, 12:58:01+2 sms ücreti şeklinde vodafone alıyor mesela ancak paketten düşürüyor eğer varsa sanırım.Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bağış ile hayır ile ilgili konuma da o kadar nick üye dururken şeytanın asası nın gelip yorum yapması da biraz şov oldu
- 20-10-2019, 13:02:16aynen bunu da merak ediyorum. mesela paramın ne kadarı boşa gidiyor ya da israf ediliyor görmem iyi olurdu. eğer ki yüzde 40 gibi bişey varsa gider paramı elden veririm fakire fukaraya diye düşünüyorumSckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle