Konu
Sms Bağışı Yaptığımızda Operatör Komisyon Alır mı?
20-10-2019, 12:16:13
#1
azizak
bu konuda bilgisi olan var mı, 10 20 tl gibi attığımız sms bağışlarında operatörler komisyon alıyor mu?
bikaç ekşide gördüğüm başlıkta gözüme çarptı konu hakkında farklı yorumlar yapmışlar kimi alıyor diyor kimi almıyor bilen var mı