Yaptığınız bağışların zaten %40'a yakını bu yardım derneklerinin ihtiyacı vs vs olarak kesiliyor. Op. 10'da 1'ini almış cokmu 😊
aynen bunu da merak ediyorum. mesela paramın ne kadarı boşa gidiyor ya da israf ediliyor görmem iyi olurdu. eğer ki yüzde 40 gibi bişey varsa gider paramı elden veririm fakire fukaraya diye düşünüyorum