Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her bağış kampanyası özel anlaşma yapıyor diye biliyorum. Örneğin ihh kızılay tegv yeşilay lösev sms bağışlarından ücret kesmiyor operatörler, komisyon almıyorlar.
+2 sms ücreti şeklinde vodafone alıyor mesela ancak paketten düşürüyor eğer varsa sanırım.
bağış ile hayır ile ilgili konuma da o kadar nick üye dururken şeytanın asası nın gelip yorum yapması da biraz şov oldu