Arkadaşlarım bana böyle hitap ettiği için foruma üye olurken Apo1221 girmiştim, o an aklıma başka nick name gelmediği için,
Ama bu durum beni bazen üzüyor, rahatsız ediyor, terör örgütü pkk sempatizanı olduğum düşünülüyor,
Kurumsal üyelik bütçemi aşacağı için alamıyorum, nick değiştirmek için
Acaba 250 300 TL gibi bağış kabul olunurmu, forum yetkilileri tarafından, istediğiniz vakfa yatırabilirim, mehmetçik lösev falan
Coşkun bey kabul ederseniz, apo1221, King Spammer olarak değişmesini istiyorum 250 TL mehmetçik vakfına yada löseve bağış yapar gerekli dekontları konuda paylaşırım
Nick Değişimi İçin Yardımcı Olurmusunuz
11
●560
- 14-10-2019, 00:33:38kurumsal üyelik alınınca nick değiştirme hakkınız oluyorSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2019, 00:33:53Kurumsal üyeliklere sadece bir kere izin veriliyor,SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2019, 00:34:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir kaç defa okudum sadece Kurumsal Üye'ler 1 kere olmak şartıyla Nick'lerini değiştirebiliyorlar.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat durumu @Coskun; bey'e izah ederseniz anlayışla karşılayacağını düşünüyorum, iyi forumlar. - 14-10-2019, 00:34:30Yani apo yazdınız diye kimse size o kişi gözüyle bakmaz ama yine de içiniz rahat etsin diye yönetim hayrına apoyu Abdullah diye cevirse güzel olur, ayrıca böyle güzel bir ismi apo diye kisaltmayin gözünüzü seviyim
- 14-10-2019, 04:21:50Davetiyeniz varsa kendinize davetiye gönderip, bu hesabınızı banlatabilirsiniz.