Arkadaşlarım bana böyle hitap ettiği için foruma üye olurken Apo1221 girmiştim, o an aklıma başka nick name gelmediği için,
Ama bu durum beni bazen üzüyor, rahatsız ediyor, terör örgütü pkk sempatizanı olduğum düşünülüyor,
Kurumsal üyelik bütçemi aşacağı için alamıyorum, nick değiştirmek için
Acaba 250 300 TL gibi bağış kabul olunurmu, forum yetkilileri tarafından, istediğiniz vakfa yatırabilirim, mehmetçik lösev falan
Coşkun bey kabul ederseniz, apo1221, King Spammer olarak değişmesini istiyorum 250 TL mehmetçik vakfına yada löseve bağış yapar gerekli dekontları konuda paylaşırım