• 19-10-2019, 21:34:00
    #10
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coşkun bey kabul ederseniz, apo1221, King Spammer olarak değişmesini istiyorum 250 TL mehmetçik vakfına yada löseve bağış yapar gerekli dekontları konuda paylaşırım
    Belirlenmiş üyelik paketlerinde kullanıcı adı değiştirme için hak tanınıyor. İsterseniz göz atın.

    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davetiyeniz varsa kendinize davetiye gönderip, bu hesabınızı banlatabilirsiniz.
    Tavsiyenize uyarsa iki üyelik de banlanır. Böyle birşey söz konusu değil, lütfen sizde yanlış yönlendirme yapmayın.
  • 20-10-2019, 00:01:22
    #11
    Bağış yapmak mantıklı fakat nick değişimi konusunda emsal teşkil edeceği için yöneticilerin onay vereceğini düşünmüyorum. Zira isminden memenun olmayıp kurumsal üyelik alacak parası olmayan çok üye mevcut.
  • 20-10-2019, 00:02:37
    #12
    Kurumsal üyelik ile değişebilirsiniz sadece.