Yani apo yazdınız diye kimse size o kişi gözüyle bakmaz ama yine de içiniz rahat etsin diye yönetim hayrına apoyu Abdullah diye cevirse güzel olur, ayrıca böyle güzel bir ismi apo diye kisaltmayin gözünüzü seviyim