• 05-10-2019, 11:21:31
    #1
    General mobil cıft sım kartlı tel alıcam Deneyım palaşabılırmısınız?
    su 1000 tl ye olan veya fıyat olarak daha alt surumude olur fıyat 1000 tlıy aşmamayı hatta altı dahı olur onerı beklıyorum ıkıncı el dusundumde laptop gıbı olmayacağı ıcın pek sıcak bakmıyorum ıkıncı ele.
    nedır ne deıldır nasıl bılırsınız suan yenı modellerı çıkmak uzere sımdı alsam bı kaç ay sonra yenı mod. cıkınca fıyat duser mı bıraz daha beklemelıyım hem kullnım hem de dığer tavsıyelerde bulunabılırmısınız.

    vestel dusunmuyorum çok sorunlu dıyolar yıne tr urunu gm olsun ıstıyorum
  • 05-10-2019, 11:26:25
    #2
    Şarj soketiyle alakalı çok şikayet duymuştum. Xiaomi markasına ait ürünleri incelemenizi tavsiye ederim.
  • 05-10-2019, 11:27:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gm5 plus kullanıyorum on numara sadece şarj soketi bozuluyor oda 25lira sorun olmuyor
  • 05-10-2019, 11:31:59
    #4
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarj soketiyle alakalı çok şikayet duymuştum. Xiaomi markasına ait ürünleri incelemenizi tavsiye ederim.
    Tucar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gm5 plus kullanıyorum on numara sadece şarj soketi bozuluyor oda 25lira sorun olmuyor
    kuzendede var 32 gb lık 4 yıl falan oldu abı jarz yerı harıc sıkıntı yok dıyor sızın gıbı lakın bırde forumdan kımler nasıl deneyımlemıs onu öğremek ıstedım
  • 05-10-2019, 11:41:39
    #5
    Bu zamana kadar üst segment ve orta segmentte bir çok cihaz kullandım. Orta segmentte Anneme Huawei Y6 aldık 2 ay önce. Yaklaşık fiyatı 1300 TL filandı sanırım. GM seri stabilite konusunda harika bir telefon diyebilirim. Cihaz 3000 bareminde ki cihazlarla aynı stabilitede çalışıyor diyebilirim. Aynı segmentte ki huawei cihazları katlar. Şuan GM6 kullanıyorum ve eğer fotograf video çekmeyeceğim diyorsanız, rahatlıkla önerebilirim. Kamerası ve video çekimi dışında 700 -1000 TL aralığında bu markayı rahatlıkla tercih edebilirsiniz.
  • 05-10-2019, 11:43:44
    #6
    xiaomi tavsiye ederim.
  • 05-10-2019, 11:45:30
    #7
    Bim'e meizu note 8 geldi, fiyat olarak efsane telefon
    normalde 1300 TL bimde 1150

    Gm alıp parana yazık etme derim
  • 06-10-2019, 13:40:49
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bim'e meizu note 8 geldi, fiyat olarak efsane telefon
    normalde 1300 TL bimde 1150

    Gm alıp parana yazık etme derim
    HOCAM Baktım nette vıdeo ıncelemesınde ıyı dıyorlar ama Çın malı aklım kaymıyor da değil hani ama HIÇ Kulanan duymadım dedım gıbı kuzende var gm 4 yıldır tek sorn jarz yerı
  • 06-10-2019, 13:48:46
    #9
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HOCAM Baktım nette vıdeo ıncelemesınde ıyı dıyorlar ama Çın malı aklım kaymıyor da değil hani ama HIÇ Kulanan duymadım dedım gıbı kuzende var gm 4 yıldır tek sorn jarz yerı
    GM ne malı
    Herşeyi çin, sadece TR de birleştirip marka basıyorlar 😀