Bu zamana kadar üst segment ve orta segmentte bir çok cihaz kullandım. Orta segmentte Anneme Huawei Y6 aldık 2 ay önce. Yaklaşık fiyatı 1300 TL filandı sanırım. GM seri stabilite konusunda harika bir telefon diyebilirim. Cihaz 3000 bareminde ki cihazlarla aynı stabilitede çalışıyor diyebilirim. Aynı segmentte ki huawei cihazları katlar. Şuan GM6 kullanıyorum ve eğer fotograf video çekmeyeceğim diyorsanız, rahatlıkla önerebilirim. Kamerası ve video çekimi dışında 700 -1000 TL aralığında bu markayı rahatlıkla tercih edebilirsiniz.