Bim'e meizu note 8 geldi, fiyat olarak efsane telefon
normalde 1300 TL bimde 1150
Gm alıp parana yazık etme derim
HOCAM Baktım nette vıdeo ıncelemesınde ıyı dıyorlar ama
Çın malı aklım kaymıyor da değil hani ama HIÇ Kulanan duymadım dedım gıbı kuzende var gm 4 yıldır tek sorn jarz yerı