Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bim'e meizu note 8 geldi, fiyat olarak efsane telefon
normalde 1300 TL bimde 1150

Gm alıp parana yazık etme derim
HOCAM Baktım nette vıdeo ıncelemesınde ıyı dıyorlar ama Çın malı aklım kaymıyor da değil hani ama HIÇ Kulanan duymadım dedım gıbı kuzende var gm 4 yıldır tek sorn jarz yerı