SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarj soketiyle alakalı çok şikayet duymuştum. Xiaomi markasına ait ürünleri incelemenizi tavsiye ederim.
Tucar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gm5 plus kullanıyorum on numara sadece şarj soketi bozuluyor oda 25lira sorun olmuyor
kuzendede var 32 gb lık 4 yıl falan oldu abı jarz yerı harıc sıkıntı yok dıyor sızın gıbı lakın bırde forumdan kımler nasıl deneyımlemıs onu öğremek ıstedım