Şarj soketiyle alakalı çok şikayet duymuştum. Xiaomi markasına ait ürünleri incelemenizi tavsiye ederim.
Gm5 plus kullanıyorum on numara sadece şarj soketi bozuluyor oda 25lira sorun olmuyor
kuzendede var 32 gb lık 4 yıl falan oldu abı jarz yerı harıc sıkıntı yok dıyor sızın gıbı lakın bırde forumdan kımler nasıl deneyımlemıs onu öğremek ıstedım