R10 Bildirimleri peşimi bırakmıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
R10 Bildirimleri peşimi bırakmıyor
24
●
1.081
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Bildirimleri peşimi bırakmıyor
1
2
3
30-09-2019, 18:22:36
#10
YenerCn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LENOX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayni sorun bendede var okuyorum hala bildirim gösteriyor
niye alıntılayıp 2 yaptın kardeş kavgamı istiyosun al sana
bende seni alıntılimde gör
@
Coskun
;
@
FastPHP
;
30-09-2019, 18:25:50
#11
RuzgarSoft
@
FastPHP
; hocam siz ilgileniyordunuz sanırım.
30-09-2019, 18:27:24
#12
awoken
Üyeliği durduruldu
Üzerine tıklamadan gitmiyor sanırım.
30-09-2019, 18:29:59
#13
Berkay
Reklama 1 kere tıkladığınızda bildirim gidiyor olması lazım. Denediniz mi?
30-09-2019, 18:32:09
#14
Bonarous
Reklama tıklayıp konuya yönlendirilmeniz gerek. Sonrasında bildirim gelmiyor.
Edit: Üzerine başka bildirim gelince bende de bug'a girdi, bildirimlere tıklasam da (1) şeklinde kalıyor.
30-09-2019, 18:34:53
#15
Saye
Bende de böyle birşey olmadı, bildirim gelince direk tıkladım ve kayboldu yani..
30-09-2019, 18:36:18
#16
maviuan
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reklama 1 kere tıkladığınızda bildirim gidiyor olması lazım. Denediniz mi?
Reklama tıkladım ama hala gitmedi.
Edit: ÅŸimdi kendiliÄŸinden gitti.
30-09-2019, 18:38:09
#17
BOZKANGAL
PsdBul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Reklama 1 kere tıkladığınızda bildirim gidiyor olması lazım. Denediniz mi?
bende şuan bildirimler kısmında gözükmüyor üstüne birsürü bildirim gelmiş mesela. Bildirimler lsitesine gidim dedim timeout sayfası geldi
30-09-2019, 18:47:16
#18
GrafikLazim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Al benden de o kadar
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler