PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklama 1 kere tıkladığınızda bildirim gidiyor olması lazım. Denediniz mi?
bende şuan bildirimler kısmında gözükmüyor üstüne birsürü bildirim gelmiş mesela. Bildirimler lsitesine gidim dedim timeout sayfası geldi