PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklama 1 kere tıkladığınızda bildirim gidiyor olması lazım. Denediniz mi?
Reklama tıkladım ama hala gitmedi.
Edit: şimdi kendiliğinden gitti.