Reklama tıklayıp konuya yönlendirilmeniz gerek. Sonrasında bildirim gelmiyor.

Edit: Üzerine başka bildirim gelince bende de bug'a girdi, bildirimlere tıklasam da (1) şeklinde kalıyor.