• 16-09-2019, 20:22:17
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'nin dünya sıralamasında sıralaması nedir? Günlük hiti nedir?
    Bu platformda içerik üretmek mantıklı değil mi?

    Yeni açılan bir sitenin günlük 3 5 hiti olan web sitesine içerik girmekle bir mi?
    Ben siteyi açayım, sen içerik, kazancı bölüşelim = ? Youtube !

    Laz olmaya gerek yok, Udemy , Youtube, Dailymotion, Facebook ve kısmetse kadinporlatimtook de böyle kazanacak.
  • 16-09-2019, 20:25:59
    #20
    yazı yazacak kitle internet işlerinden amlamayan biriyse win win durumu oluşur
  • 16-09-2019, 20:26:18
    #21
    Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben siteyi açayım, sen içerik, kazancı bölüşelim = ? Youtube !

    Laz olmaya gerek yok, Udemy , Youtube, Dailymotion, Facebook ve kısmetse kadinporlatimtook de böyle kazanacak.
    Laz olmak?
    O saydığın firmalar kurumsal dünya markaları. Senin benim wordpress ile kurduğumuz sıradan bir web sitesi değil hocam.
  • 16-09-2019, 20:31:36
    #22
    Laz olmak , soruya soruyla karşılık vermek.

    Youtube, udemy ilk kurulduğunda dünya markası mıydı?
    Ortak arayan şahıs gelsin karşıma marka olabilecek bir projeyle ve bana örnek olarak " karın %10'u senin ve sorumluluğun şu kadar makale,ıvır ,zır üret " dese proje hoşuma giderse neden kabul etmeyeyim ?

    Site benden, içerik senden denildiğinde sadece 1.000.001'ci wp site açılışı ise önemsemem ama bu wp üzerinden veya değil herhangi bir başarılı olabilecek projeye karşı " ben olmayacağım " demek değildir. Çok peşin hükümlüsünüz.
  • 16-09-2019, 20:34:47
    #23
    Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laz olmak , soruya soruyla karşılık vermek.

    Youtube, udemy ilk kurulduğunda dünya markası mıydı?
    Ortak arayan şahıs gelsin karşıma marka olabilecek bir projeyle ve bana örnek olarak " karın %10'u senin ve sorumluluğun şu kadar makale,ıvır ,zır üret " dese proje hoşuma giderse neden kabul etmeyeyim ?

    Site benden, içerik senden denildiğinde sadece 1.000.001'ci wp site açılışı ise önemsemem ama bu wp üzerinden veya değil herhangi bir başarılı olabilecek projeye karşı " ben olmayacağım " demek değildir. Çok peşin hükümlüsünüz.
    Yukarıda bir mesajımda aylık azda olsa bir geliri ve gelişmeye müsaitse olabilir dedim zaten hocam Benim tepkim yeni açılmış günlük hiti 3 5 te kalmış siteler için diyorum
  • 16-09-2019, 20:39:15
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saçma fikir elbette hocam site açmak kolay ben kaç gündür gezi blog için uğraşıyorum siteyi ben açayim birileri gezip gezdiği yerleri sitemde anlatsın ortak olalım var mı böyle dünya
  • 16-09-2019, 20:41:17
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda bir mesajımda aylık azda olsa bir geliri ve gelişmeye müsaitse olabilir dedim zaten hocam Benim tepkim yeni açılmış günlük hiti 3 5 te kalmış siteler için diyorum
    Ben de başlığa ve konu sahibinin mesajına ve genelin bakışını eleştirmek için yazdım.

    Yok ortak olmayın, yok birlikte iş yapmayın,yok TR'de iş yapılmaz vs. vs. vs. Kaç gündür forumda bir kişinin hatası diğerinin fırsat bulması yüzünden insanlar birbirlerine zombi gibi bakıyor.
    Ortak iş yapın, birlikte iş yapın, destek olun, kazanın, kazandırın,bölün,bölüşün


    Dünya neden-sonuç kısmının atlandığı, çok yüzel bir döneme ulaştı. Bu dönemde işine sahip çıkan, üretim kalitesini ve çeşidi arttırabildiği kadar arttıran çalışkan, işbirlikçi,dışa dönük insanlara fırsat sağlıyor. Bu yüzden open mind, kendini bilip, sınırları değil de sınırlar içindeki alanı iyi bilen insanlar olalım, kazanalım.
  • 16-09-2019, 20:41:41
    #26
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye ve domaine göre bu düşünce değişebilir.

    Örneğin clashofclans.com.tr domaini uzun zamandır bende fakat site açıp içerik girmeye erindiğimden dolayı domain öylece duruyor
    hocam ayıptır sorması bu domaini nasıl aldınız? yani adsoyad dışında .com.tr belgesiz alınabiliyor mu? ilerde birisi benim böyle bir markam var alan adımı almışlar diye dava açmasın?
  • 16-09-2019, 20:45:16
    #27
    Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de başlığa ve konu sahibinin mesajına ve genelin bakışını eleştirmek için yazdım.

    Yok ortak olmayın, yok birlikte iş yapmayın,yok TR'de iş yapılmaz vs. vs. vs. Kaç gündür forumda bir kişinin hatası diğerinin fırsat bulması yüzünden insanlar birbirlerine zombi gibi bakıyor.
    Ortak iş yapın, birlikte iş yapın, destek olun, kazanın, kazandırın,bölün,bölüşün


    Dünya neden-sonuç kısmının atlandığı, çok yüzel bir döneme ulaştı. Bu dönemde işine sahip çıkan, üretim kalitesini ve çeşidi arttırabildiği kadar arttıran çalışkan, işbirlikçi,dışa dönük insanlara fırsat sağlıyor. Bu yüzden open mind, kendini bilip, sınırları değil de sınırlar içindeki alanı iyi bilen insanlar olalım, kazanalım.
    "Yok ortak olmayın, yok birlikte iş yapmayın,yok TR'de iş yapılmaz vs. vs. vs. "
    Bunlara bende karşıyım zaten güzel bir anlaşma sağlanırsa her türlü iş yapılabilir. Benim eleştirim insanların emeğini kullanmaya çalışanlar. Web sitesi açmak kolay kur WordPress at bir tema bitti. Ama yazı yazmak kolay değil. Özellikle uzun bir süre