Asalsayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de başlığa ve konu sahibinin mesajına ve genelin bakışını eleştirmek için yazdım.

Yok ortak olmayın, yok birlikte iş yapmayın,yok TR'de iş yapılmaz vs. vs. vs. Kaç gündür forumda bir kişinin hatası diğerinin fırsat bulması yüzünden insanlar birbirlerine zombi gibi bakıyor.
Ortak iş yapın, birlikte iş yapın, destek olun, kazanın, kazandırın,bölün,bölüşün


Dünya neden-sonuç kısmının atlandığı, çok yüzel bir döneme ulaştı. Bu dönemde işine sahip çıkan, üretim kalitesini ve çeşidi arttırabildiği kadar arttıran çalışkan, işbirlikçi,dışa dönük insanlara fırsat sağlıyor. Bu yüzden open mind, kendini bilip, sınırları değil de sınırlar içindeki alanı iyi bilen insanlar olalım, kazanalım.
"Yok ortak olmayın, yok birlikte iş yapmayın,yok TR'de iş yapılmaz vs. vs. vs. "
Bunlara bende karşıyım zaten güzel bir anlaşma sağlanırsa her türlü iş yapılabilir. Benim eleştirim insanların emeğini kullanmaya çalışanlar. Web sitesi açmak kolay kur WordPress at bir tema bitti. Ama yazı yazmak kolay değil. Özellikle uzun bir süre