• 16-09-2019, 18:35:00
    #1
    Forumda siteyi açıp içeriği siz girin Adsense ortak olalım diye konu açma mantığı saçma değil mi?
    Ben o kadar yazı yazacaksam açarım kendi siteme yazarım neden senin sitene yazıp ortak olayım?
    Ben mi yanlış düşünüyorum? Bu konuyu açıklayabilecek var mı?
    Mobilden açıldı varsa bir hatam affola.
    • CanerGok
    • medyamio
    • muratgurcemal
    • teknokeskin
    • marjinaltasarim
    • bilgicinitr
    CanerGok, medyamio, muratgurcemal ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 16-09-2019, 18:36:36
    #2
    Sacma zaten hocam. Doğru düşünüyorsun.
  • 16-09-2019, 18:38:14
    #3
    Varsa böyle bir arkadaş hemen çalışmaya başlayalım
  • 16-09-2019, 18:38:28
    #4
    Kesinlikle saçma.
  • 16-09-2019, 18:38:32
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 16-09-2019, 18:40:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Site açmak 5 dakikalık iş. Önemli olan içerik üretmek.
  • 16-09-2019, 18:40:18
    #7
    Aklıma şu sahne geldi

    https://youtu.be/-7pRYiM-5dc
  • 16-09-2019, 19:40:25
    #9
    İnsanlar nasıl para kazanacağını şaşırdı artık.