Forumda siteyi açıp içeriği siz girin Adsense ortak olalım diye konu açma mantığı saçma değil mi?
Ben o kadar yazı yazacaksam açarım kendi siteme yazarım neden senin sitene yazıp ortak olayım?
Ben mi yanlış düşünüyorum? Bu konuyu açıklayabilecek var mı?
Mobilden açıldı varsa bir hatam affola.