Ben Siteyi Açayım, Siz İçerik Girin? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben Siteyi Açayım, Siz İçerik Girin?
37
●
1.964
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ben Siteyi Açayım, Siz İçerik Girin?
1
2
3
4
5
17-09-2019, 19:55:46
#37
Monolog
Eğer ki siteyi açan kişi SEO çalışmalarının maliyetini üstlenecek, bir o kadar da teknik bilgiye sahipse mantıklı.
18-09-2019, 13:30:23
#38
Cappystarj0e
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dll adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.000 makaleli 100k hiti olan siteler var
bir tane örnek verebilir misiniz?
yanlış anlayın sakın, sadece merak ettim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler