• 03-09-2019, 00:29:16
    #1
    BUGUN BUNALDIM DIŞARI CIKAYIM dedim aldım oltamı gittim bir baraj kenarına 5ten 9 kadar takıldım yola çıktım.
    şehir merkezine girişte ışıklarda YOLCU OTOBÜSÜ METROYA ait bir otobüş yol ortasında ARIZA YAPMIŞ koca otobüs ışıklarda oldugunu fark edemedim solladım önümde bir anda siyah bir passat belirdi frenledim SOLA YIGDIM ARACI AMA arac SAG far SAG tampon kaput turşu oldu BUNA ŞÜKÜR UCUZ ATLATTIM maddi masraf 3 4bin var ne yapalım başa gelen çekilir AKSİLİK arac emanetti kayınımdan almıştım.
    şimdi aracı tamirciye bıraktım yarın belli olacak EMANETTEN KORKTUGUMDAN BAŞIMA GELDİ Yarabbi (CC) kimseye zeval vermesin

    PASSATTA tek tampon köşesi kırıldı arac pusuk oldugu için tampon altına girmişim TÜM SUC hic bir ışık hic bir reflektör kullanmayan METRO aracının dev gibi araç ışıklarda oldugumu vurdugum an anladım
    KAZA RESİMLERİ







    SOFÖRÜ FİRMAYA ŞİKAYET EDİM DEDİM BAKSANIZA SİTELERİNDEDE HAYIR YOK
  • 03-09-2019, 00:30:40
    #2
    Geçmiş olsun hocam
  • 03-09-2019, 00:31:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam. Allah kötüsünden korusun
  • 03-09-2019, 00:31:03
    #4
    🤖 AI Developer
    Geçmiş olsun, Allah korumuş.
  • 03-09-2019, 00:31:59
    #5
    Geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin yerine konur öyle böyle
  • 03-09-2019, 00:32:00
    #6
    Allah beterinden korusun, Cana geleceğine mala gelsin.
  • 03-09-2019, 00:32:24
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok geçmiş olsun. Trafik lambası önünde durulur mu ya. Bu nasıl bir zihniyet.
  • 03-09-2019, 00:33:56
    #8
    geçmiş olsun hocam cana geleceğine mala gelsin her şey hallolur
  • 03-09-2019, 00:34:35
    #9
    Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Trafik lambası önünde durulur mu ya. Bu nasıl bir zihniyet.
    IŞIKLARDA arıza yapmış arkada 1 su bidonu koymuş kazadan sonra biri telefonla gelene uyarı bıraktı plakasını aldım 58 plakalıydı FİRMAYA ŞİKAYET EDİCEM allah belasını versin allahtan süratım 70 altındaydım.