BUGUN BUNALDIM DIŞARI CIKAYIM dedim aldım oltamı gittim bir baraj kenarına 5ten 9 kadar takıldım yola çıktım.
şehir merkezine girişte ışıklarda YOLCU OTOBÜSÜ METROYA ait bir otobüş yol ortasında ARIZA YAPMIŞ koca otobüs ışıklarda oldugunu fark edemedim solladım önümde bir anda siyah bir passat belirdi frenledim SOLA YIGDIM ARACI AMA arac SAG far SAG tampon kaput turşu oldu BUNA ŞÜKÜR UCUZ ATLATTIM maddi masraf 3 4bin var ne yapalım başa gelen çekilir AKSİLİK arac emanetti kayınımdan almıştım.
şimdi aracı tamirciye bıraktım yarın belli olacak EMANETTEN KORKTUGUMDAN BAŞIMA GELDİ Yarabbi (CC) kimseye zeval vermesin

PASSATTA tek tampon köşesi kırıldı arac pusuk oldugu için tampon altına girmişim TÜM SUC hic bir ışık hic bir reflektör kullanmayan METRO aracının dev gibi araç ışıklarda oldugumu vurdugum an anladım
KAZA RESİMLERİ







SOFÖRÜ FİRMAYA ŞİKAYET EDİM DEDİM BAKSANIZA SİTELERİNDEDE HAYIR YOK