Konu
Kaza yaptim şükür rabbime iyiyim.
03-09-2019, 00:32:24
#7
Boggie
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok geçmiş olsun. Trafik lambası önünde durulur mu ya. Bu nasıl bir zihniyet.