Çok geçmiş olsun. Trafik lambası önünde durulur mu ya. Bu nasıl bir zihniyet.
IŞIKLARDA arıza yapmış arkada 1 su bidonu koymuş kazadan sonra biri telefonla gelene uyarı bıraktı plakasını aldım 58 plakalıydı FİRMAYA ŞİKAYET EDİCEM allah belasını versin allahtan süratım 70 altındaydım.