• 15-08-2019, 18:07:16
    #1
    5 yıldır içtiğim sigaraya 6 aydır ara vermiştim. Bu sürede sigaranın kokusundan bile tiksindim. Ne zaman kokusunu alsam yüzümde kötü bir ifade oluşuyor. Ama son zamanlarda yaşadığım birkaç olay yüzünden geriliyorum canım sıkılıyor. Daha ağzıma sürmedim ama kafam hep sigaraya gidiyor. Dermanımı yine onda bulacağımı düşünüyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var.
  • 15-08-2019, 18:08:51
    #2
    Hocam tekrar başla tekrar bırak böyle daha adrenalin oluyor.
  • 15-08-2019, 18:09:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ictin mi ?
  • 15-08-2019, 18:09:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yapma etme gitti sarı öküz parası dayan
  • 15-08-2019, 18:10:53
    #5
    Onun yerini dolduracak seyler ye ic. Mesela 2 3 tane 6li sade soda al canin sıkıldi mi ic. Meyve bulunsun surekli evinde. Yanina buyuk bir bardakta su al kalsin icersin ara ara.
  • 15-08-2019, 18:11:14
    #6
    7 yıl sigara sattım şuan 20 yaşındayım ve bir kere olsun sigarayı ağzıma dahi sürmedim içmeyin çok sıkıntılı bir durum sigara.

    bizde dertleniyoruz sıkışıyoruz falan filan oluyor ama asla sigara içmiyoruz size tavsiyem oyun oynayın
  • 15-08-2019, 18:11:15
    #7
    sakın yapma çok pişman olursun.
  • 15-08-2019, 18:11:38
    #8
    canın her sigara istediğinde ağzında sakız bulunsun. Ben her yemekten sonra içmeden duramadığım için içiyorum, günün geri kalanını sakızla geçiriyorum günde içtiğim max. 5 dal sigaradır hocam
  • 15-08-2019, 18:12:51
    #9
    Rijndael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ictin mi ?
    Hayır henüz daha içmedim