5 yıldır içtiğim sigaraya 6 aydır ara vermiştim. Bu sürede sigaranın kokusundan bile tiksindim. Ne zaman kokusunu alsam yüzümde kötü bir ifade oluşuyor. Ama son zamanlarda yaşadığım birkaç olay yüzünden geriliyorum canım sıkılıyor. Daha ağzıma sürmedim ama kafam hep sigaraya gidiyor. Dermanımı yine onda bulacağımı düşünüyorum. Yardımlarınıza ihtiyacım var.