radamel falcao Sizce Çok Mu abartıldı
16
●553
- 10-08-2019, 16:27:27daha önce'de drogba gelmişti hocamneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2019, 16:33:23beşiktaşlıyım ama fanatik değilim, sadece bir futbolcunun çok abartılmasını sevmem. Ülkemize gelenleri görüyoruz yani çoğu paraya geliyo ne sanıyolar bu adamı aldılar yine olsa olsa süperlig şampiyonu olacaklar şampiyonlar liginimi alacaklar uefayımı alacaklarselcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim ülkenin kulüpleri TR dışında başarılı olamaz olamaz olamaz. Anca süperlig kupasıyla övünüp dursun hepsi... 2000de almışlar şansa bala kupa 500 sene konuşurlar artık
- 10-08-2019, 17:47:55Fener'e de dünyanın en kaliteli forvetlerinden birisi olan Robin Van Persie gelmişti ne oldu?
Aynen öyle hocam dillerinde halen UEFA şampiyonluğu var. 😁 Fenerbahçe de 6:0 yenmişti kendilerini unutmayalım.😆😅 Madem siz 2000 yılındaki UEFA şampiyonluğunu unutmuyorsunuz biz de 6:0'ï unutmayız. Hemde o daha erken tarihte😄GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
