• 10-08-2019, 16:25:56
    #10
    Türkiye'ye gelmiş en iyi forvet olmasa da kendini kanıtlamış bir futbolcu en azından.
  • 10-08-2019, 16:27:27
    #11
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'ye gelmiş en iyi forvet olmasa da kendini kanıtlamış bir futbolcu en azından.
    daha önce'de drogba gelmişti hocam
  • 10-08-2019, 16:27:39
    #12
    PREMIUM SEO
    Vedat mıydı hasan mıydı onu günlerce konuşanlar Falcao gibi oyuncuya abartıldı mı diyolar? Neyse oraya bir şampiyonluk daha ekleyelim.
  • 10-08-2019, 16:28:06
    #13
    gel be falcao
  • 10-08-2019, 16:31:53
    #14
    Falcao zaten süper lig için 10 gömlek üstün bir forvet amacımız şampiyonlar ligi camiamıza hayırlı olsun
  • 10-08-2019, 16:33:23
    #15
    selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray taraftarı hariç herkesin dileğidir zaten hocam
    beşiktaşlıyım ama fanatik değilim, sadece bir futbolcunun çok abartılmasını sevmem. Ülkemize gelenleri görüyoruz yani çoğu paraya geliyo ne sanıyolar bu adamı aldılar yine olsa olsa süperlig şampiyonu olacaklar şampiyonlar liginimi alacaklar uefayımı alacaklar Bizim ülkenin kulüpleri TR dışında başarılı olamaz olamaz olamaz. Anca süperlig kupasıyla övünüp dursun hepsi... 2000de almışlar şansa bala kupa 500 sene konuşurlar artık
  • 10-08-2019, 17:16:00
    #16
    Fenerbahçeliyim bizde böyle transferler yok. Adamlar futboldan azcık anlayana bile forma aldıracak transfer yaptılar. Çok başarılı bana göre. Verilen parayı formadan çıkarırlar zaten.
  • 10-08-2019, 17:47:55
    #17
    Fener'e de dünyanın en kaliteli forvetlerinden birisi olan Robin Van Persie gelmişti ne oldu?



    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beşiktaşlıyım ama fanatik değilim, sadece bir futbolcunun çok abartılmasını sevmem. Ülkemize gelenleri görüyoruz yani çoğu paraya geliyo ne sanıyolar bu adamı aldılar yine olsa olsa süperlig şampiyonu olacaklar şampiyonlar liginimi alacaklar uefayımı alacaklar Bizim ülkenin kulüpleri TR dışında başarılı olamaz olamaz olamaz. Anca süperlig kupasıyla övünüp dursun hepsi... 2000de almışlar şansa bala kupa 500 sene konuşurlar artık
    Aynen öyle hocam dillerinde halen UEFA şampiyonluğu var. 😁 Fenerbahçe de 6:0 yenmişti kendilerini unutmayalım.😆😅 Madem siz 2000 yılındaki UEFA şampiyonluğunu unutmuyorsunuz biz de 6:0'ï unutmayız. Hemde o daha erken tarihte😄