Galatasaray taraftarı hariç herkesin dileğidir zaten hocam
beşiktaşlıyım ama fanatik değilim, sadece bir futbolcunun çok abartılmasını sevmem. Ülkemize gelenleri görüyoruz yani çoğu paraya geliyo ne sanıyolar bu adamı aldılar yine olsa olsa süperlig şampiyonu olacaklar şampiyonlar liginimi alacaklar uefayımı alacaklar

Bizim ülkenin kulüpleri TR dışında başarılı olamaz olamaz olamaz. Anca süperlig kupasıyla övünüp dursun hepsi... 2000de almışlar şansa bala kupa 500 sene konuşurlar artık