• 10-08-2019, 16:03:26
    #1
    radamel falcao

    galatasaray 2. başkanı ile görüştü


    bu transfer sizce çok abartılmadı mı ??

  • 10-08-2019, 16:05:40
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    3 sezonda 90 a yakın gol atmış. İstikrar... Yılın değil son yılların en iyi transfer hamlesi. Muazzam.
  • 10-08-2019, 16:05:38
    #3
    Abartıldığını düşünmüyorum ama diğer takımlar da büyük transferler yaparken bu kadar yağlanıp ballandırılmıyor diye düşünüyorum. Özellikle Aspor, Trtspor ve türevleri kanallarda bolca Galatasaray yağcılığı yapılıyor. Falcao'ya diyecek şey yok ama söz konusu takım için medya algıcılık konusunda epey çalışıyor.
  • 10-08-2019, 16:06:06
    #4
    Falcao’nun bir tık üstü Ronaldo ya da Messi zaten
  • 10-08-2019, 16:08:11
    #5
    Vedat muriç in haftalarca konuşuldugu medyada mı abartılıyor falcao
    Güldürmeyin Allah aşkına
  • 10-08-2019, 16:08:50
    #6
    Türkiye ligi için iki gömlek üstün. Abartma yok.
  • 10-08-2019, 16:10:53
    #7
    istermisin ilk hafta sakatlanıp sezonu kapatsın
  • 10-08-2019, 16:11:39
    #8
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istermisin ilk hafta sakatlanıp sezonu kapatsın
    Galatasaray taraftarı hariç herkesin dileğidir zaten hocam
  • 10-08-2019, 16:12:08
    #9
    He, he...