Abartıldığını düşünmüyorum ama diğer takımlar da büyük transferler yaparken bu kadar yağlanıp ballandırılmıyor diye düşünüyorum. Özellikle Aspor, Trtspor ve türevleri kanallarda bolca Galatasaray yağcılığı yapılıyor. Falcao'ya diyecek şey yok ama söz konusu takım için medya algıcılık konusunda epey çalışıyor.