Fener'e de dünyanın en kaliteli forvetlerinden birisi olan Robin Van Persie gelmişti ne oldu?



GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beşiktaşlıyım ama fanatik değilim, sadece bir futbolcunun çok abartılmasını sevmem. Ülkemize gelenleri görüyoruz yani çoğu paraya geliyo ne sanıyolar bu adamı aldılar yine olsa olsa süperlig şampiyonu olacaklar şampiyonlar liginimi alacaklar uefayımı alacaklar Bizim ülkenin kulüpleri TR dışında başarılı olamaz olamaz olamaz. Anca süperlig kupasıyla övünüp dursun hepsi... 2000de almışlar şansa bala kupa 500 sene konuşurlar artık
Aynen öyle hocam dillerinde halen UEFA şampiyonluğu var. 😁 Fenerbahçe de 6:0 yenmişti kendilerini unutmayalım.😆😅 Madem siz 2000 yılındaki UEFA şampiyonluğunu unutmuyorsunuz biz de 6:0'ï unutmayız. Hemde o daha erken tarihte😄