• 07-08-2019, 16:48:52
    #1
    garip bi duyguymuş. sevindim tabii, yaşadığım bir kaç aylık olağanüstü yoğun stres sonrasında sevinmeyi tam anlamıyla yaşayamıyor olsam da 5 haftalıkmış, öğrendik. garip bi duygu. Allah herkese nasip etsin.
  • 07-08-2019, 16:50:02
    #2
    Allah analı babalı büyütsün.

    Sâlih bir kul olarak yaşamayı nasib etsin.
  • 07-08-2019, 16:50:25
    #3
    Allah analı babalı büyütsün. Sizin adınıza çok mutlu oldum.
  • 07-08-2019, 16:51:13
    #4
    Allah saglıklı sıhhatli kucagınıza almayı nasip etsin Çok güzel bir duygu
  • 07-08-2019, 16:51:32
    #5
    Hadi hayırlı olsun sağlıkla doğsun sağlıklı büyüsün
  • 07-08-2019, 16:53:15
    #6
    allah analı babalı büyütsün, vatana millete hayırlı evlat olur inşallah
  • 07-08-2019, 16:53:17
    #7
    Tebrik ederim, çok sevindim adınıza. Bahtı açık olsun.
  • 07-08-2019, 16:59:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam, gözünüz aydın. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah...
  • 07-08-2019, 16:59:58
    #9
    Allah analı babalı büyüsün allah olmayanlarada versin şu anda karışıl bir duyguda olabilirsin ama dopduğu zaman daha güzel olacak allah utandırmasın