Konu
4. Yılın sonunda, Bebek geliyor.. :)
07-08-2019, 16:59:58
#9
EchoBilisim
Allah analı babalı büyüsün allah olmayanlarada versin şu anda karışıl bir duyguda olabilirsin ama dopduğu zaman daha güzel olacak allah utandırmasın