4. Yılın sonunda, Bebek geliyor.. :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
4. Yılın sonunda, Bebek geliyor.. :)
14
●
398
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
4. Yılın sonunda, Bebek geliyor.. :)
1
2
07-08-2019, 17:02:50
#10
ethmtrgt
Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün
07-08-2019, 17:04:02
#11
taner_izmit
Platin üye
hayırlı olsun Allah kucağınıza almayı sağlıkla nasip etsin
07-08-2019, 17:05:27
#12
VolkanDobriceli
Allah analı babalı büyütsün. Allah olmayanlara nasip etsin inş.
07-08-2019, 17:14:24
#13
gknacr
Tebrik ederim, sizin adınıza çok sevindim. Vatana ve millete hayırlı bir evlat olur inşallah
07-08-2019, 17:17:15
#14
MuhendisBey
Allah analı babalı büyütsün inşallah
07-08-2019, 18:07:29
#15
MaxNet
Hayırlı olsun hocam , Rabbim hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde doğmasını nasip etsin .
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler