Konu
4. Yılın sonunda, Bebek geliyor.. :)
07-08-2019, 16:48:52
#1
Hipek
garip bi duyguymuş. sevindim tabii, yaşadığım bir kaç aylık olağanüstü yoğun stres sonrasında sevinmeyi tam anlamıyla yaşayamıyor olsam da 5 haftalıkmış, öğrendik. garip bi duygu. Allah herkese nasip etsin.