• 07-08-2019, 14:25:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar sipariş verip telefonuna bakmayan, almayan kişiler için fikir öneri arıyorum. Bir sorun çıkıp almayan müşterileri için değil, 1 gün önce sipariş verip 1 gün sonra almayan telefonlara cevap vermeyen, vay efendim kocamı gönderdim almaya gidiyor, vay efendim tekrar gönderin +10₺ kargo ekleyin bu rağmen haftada 10'a yakın iade geliyor. Bu tarz kişilere ne çeşit bir fantezi uygulayabilirim teşekkürler.
  • 07-08-2019, 14:27:20
    #2
    İade geldiğinde geç gönderin bi dahakine yoğunluk vs. diye
  • 07-08-2019, 14:32:05
    #3
    buna herhangi bir çare yok çünkü bu insanlıkla alakalı bir durum.
  • 07-08-2019, 14:34:11
    #4
    Merhaba
    Öncelikle sipariş teyidi için müşteriyi arayın ve kargoyu öyle gönderin.
    Misal;
    Blabla adlı siparişiniz yarın kargoya verilecek, onaylıyor musunuz?
    Gibi.
    Sevgiler
  • 07-08-2019, 14:41:52
    #5
    Siz yine götürüyorsunuz tebrik ederim. Xxxxx kargo kapının önünden bile geçmiyor. Son verdiğim 5 kargoda evde olmama rağmen evde yoktunuz diyerek kargoyu getirmediler. Kapıda da herhangi bir yazı yok.
  • 07-08-2019, 14:43:02
    #6
    Çare yok, siz dua edin kargo iade geliyor. Boş kargolar geliyor, kargolarda kayboluyor. Kargo ücreti üstüne ürünler yok oluyor.
  • 07-08-2019, 14:50:45
    #7
    Kargoya verildiğinde sms gidiyor, şubeden dağıtıma çıktığında arıyoruz. Teslim edilmediğinde önce şubeyi sonra müşteriyi arıyoruz. Kargo kaybı olmadı Allah'tan. Sürekli trafik halinde olmamıza rağmen bunlar oluyor. Peşinden koşuyoruz aslında kargoların, hem müşteri memnuniyeti açısından hemde kafa rahatlığından dolayı iyi oluyor. Artık gına geldi ondan konusunu açayım dedim
    Geç göndermeyi düşündük fakat anlık satış olduğu için müşteri bir sonraki gün hemen alsın diyoruz. 2-3 gün geçince soğuyor alası varsa o da gidiyor.

    Edit: En son çare ajitasyon yapacağım.
  • 07-08-2019, 17:21:07
    #8
    Kapida odemeyi iptal et
  • 07-08-2019, 17:24:18
    #9
    Türkiyedeki en büyük maliyet bundan kaynaklanıyor o nedenle büyük firmaların hiç biri kapıda ödeme gönderimi yapmıyor. Eminimki aynı müşteriler kredi kartıyla ürünlerini ödemiş olsalar ilk 3 günde teslimat %95 sağlanır. Ödemedikleri için alma zorunluluğu duyulmuyor çünkü ceplerinden 1 TL masraf etmemiş oluyorlar.