Siz yine götürüyorsunuz tebrik ederim. Xxxxx kargo kapının önünden bile geçmiyor. Son verdiğim 5 kargoda evde olmama rağmen evde yoktunuz diyerek kargoyu getirmediler. Kapıda da herhangi bir yazı yok.